رستوران گردی

رستوران آریو رشت؛ هر چی هوس کنی اینجا هست!🤗

داستان رستوران آریو رشت از جایی شروع شد که فکرش را هم نمی‌کنید! گاهی برای‌تان پیش آمده باشد با یک اتفاق عجیب در مسیری افتاده باشید که حتی فکرش را هم نمی‌کردید وارد آن مسیر بشوید! داستان این رستوران هم به این شکل اتفاق افتاده است. با ما در این داستان جذاب از بلاگ دلینو همراه باشید. داستانی که حسابی سرگرمتان می‌کند.

 

رستوران آریو رشت؛ همه‌چیز از یک دعوا شروع شد!

داستان رستوران آریو رشت به شکل جالبی شروع شد؛ برای اینکه از داستان این رستوران سر دربیاوریم باید سوار بر ماشین زمان دلینو به یکی از شب‌های سال ۸۰ سفر کنیم. مردی را می‌بینیم که شاهد جروبحث دامادش با یک فرد دیگر است. مشاجره لفظی آن‌ها بالا می‌گیرد ولی قبل از اینکه این مشاجره به درگیری فیزیکی تبدیل شود، خاتمه می‌یابد!

بعد از رفتن آن فرد، این مرد از دامادش می‌پرسد که او که بود؟ جوابی که می‌شنود او را شوکه می‌کند! دامادش می‌گوید که آن فرد، شریکش بود که با هم رستورانی را در تهران مدیریت می‌کردند. همان‌شب مرد تصمیم گرفت که سهم آن فرد را بخرد و به همین سادگی وارد شغل رستوران‌داری می‌شود!

البته مرد داستان ما قبل از این مشاغل مختلفی را تجربه کرده بود و در صنعت‌های زیادی دستی بر آتش داشت. شاید بتوان او را ابوالمشاغل نامید! از داشتن کارخانه در حوزه پلاستیک تا کارخانه کلوچه‌سازی و حالا هم فعالیت در صنعت رستوران!

مهاجرت به رشت و شرکای ناقلا!

بعد از چند سال به واسطه ازدواجش، به شهر رشت مهاجرت می‌کند و تصمیم می‌گیرد در این شهر هم رستورانی را تاسیس کند. اسم این رستوران را آریو گذاشت و به همراه دو شریک دیگر آن را راه‌اندازی کرد. همه‌چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه یکی از شریک‌ها به خاطر مشکلاتی که در شرکتش که در کلاچای بود، ورشکست می‌شود.

شریک دیگر اما به‌قولی تو زرد از آب درمی‌آید، با اسم مرد داستان ما کلاه‌برداری می‌کند و در نهایت به خارج از کشور متواری می‌شود! اینجا علی می‌ماند و حوضش! مرد داستان ما پای تمام ضرر و زیان‌هایی که به‌واسطه این داستان به او وارد شده است می‌ماند و همه آن‌ها را با هر زحمتی که بود جبران می‌کند.

داستان این جبران ضرر و زیان‌ها خود یک داستان مفصل دیگری است که مجال نیست آن را در این مطلب بیان کنیم.

سفارش غذای محلی از رستوران آریو رشت

چرا اسم آریو؟

احتمالاً حدس زده باشید که اسم رستوران آریو، از آریو برزن، فرمانده دلیر ایرانی گرفته شده است. آریو برزن در جنگ دربند پارس در برابر اسکندر مقدونی و سپاه قدرتمندش تا آخرین قطره خونش از ایران دفاع کرد و در نهایت با بی‌رحمی تمام کشته شد. مورخان نقل کرده‌اند که اسکندر دستور داد با تیر و نیزه او را بزنند. بدنش آن‌قدر تیرباران شد که جای سالمی روی بدنش نماند. مرد داستان ما به واسطه همین رشادت و وطن‌پرستی آریو برزن، نام او را روی رستورانش گذاشت.

پیتزا تانک آریو

هر چی هوس کنی اینجا هست!

شما در هر سه وعده غذایی با تنوع غذایی فوق‌العاده‌ای روبه‌رو هستید. ۴۳۰ نوع غذا و پیش‌غذا در منوی رستوران آریو رشت وجود دارد. از غذاهای ایرانی، کباب، دیزی گرفته تا غذاهای محلی و انواع غذاهای فست‌فودی مثل پیتزا، برگر، سوخاری، استیک و… را می‌توانید سفارش دهید.

می‌توان گفت هر چیزی که هوس کرده باشید را می‌توانید از این رستوران سفارش دهید و خیال خودتان را راحت کنید. سفارش از این رستوران می‌توانید گزینه مناسبی برای جمع‌های دوستانه، مهمانی‌های خانوادگی یا حتی مهمانی‌های آخر هفته باشد.

داستان در دل داستان!

اگر داستان عجیب ورود مرد داستانمان به رستوران‌داری را کنار بگذاریم، رستوران آریو داستان عجیب و شنیدنی زیادی دارد که در ادامه چند مورد از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

آزادسازی زندانی‌ها!

این شرایط را تصور کنید: وارد مکانی می‌شوید ولی نمی‌توانید تا حداقل ۲۰سال از آن مکان بیرون بروید! بعد از 20سال با چه دنیایی روبه‌رو می‌شوید؟ فرهنگ جامعه چقدر تغییر کرده است؟ تکنولوژی چه مقدار پیشرفت می‌کند؟ دود از سر آدم بلند می‌شود! شاید بعد از ۲۰سال افسرده شویم و خودمان را وصله‌ای ناجور در جامعه ببینیم که به آینده سفر کرده است! شاید هم فکر کنیم آخرالزمان شده باشد!

این دقیقاً شرایط زندانی‌هایی است که حکمشان بالای ۲۰سال است. حالا رستوران آریو رشت کار زیبایی انجام داده است. با ارتباطی که با سازمان زندان‌های شهر رشت گرفته است برای زندانیانی که حکمشان بالای ۲۰سال است و چهارپنج‌سالی از حبسشان گذشته است را سفته می‌گذارد و به آن‌ها در رستوران آریو شغل می‌دهد.

این شغل، همراه با حقوق است؛ البته مهم‌تر از حقوق، آزادی است! حس آزادی، شیرین‌ترین حسی است که یک انسان می‌تواند تجربه کند. البته این عزیزان یک شب در ماه را باید در زندان بگذرانند و در بقیه ماه آزادند و مشغول کار و کسب روزی حلال! آریو در سال حدود ۱۵ تا ۲۰ زندانی را به همین روش آزاد می‌کند و معمولا بعد از هفت سال برای آزادی کامل آن‌ها تلاش می‌کند.

سفارش پیتزا از رستوران آریو رشت

ازدواج و یاد خاطرات کردن!

اگر به داستان رستوران سینا پلاس قم رجوع کنیم می‌بینیم که این رستوران، محل آشنایی زوج‌های زیادی بوده است. رستوران آریو هم مانند این رستوران به‌نوعی محل آشنایی جوان‌های زیادی بوده است. نکته جالب اینجاست که بعضی از این جوان‌ها بعد از ازدواج، سر همان میزی که با هم آشنا شده‌اند می‌روند و یاد خاطرات قدیم می‌کنند و با عکس و فیلم این لحظه‌ها را ثبت می‌کنند.

کارکنانی تحت پوشش کمیته امداد

یکی دیگر از نکته‌های جالبی که در این رستوران به آن برخوردیم این بود که حدود ۱۵ درصد کارکنان این مجموعه تحت حمایت کمیته امداد بودند. وقتی ماجرا را جویا شدیم متوجه شدیم این افراد هم از ارتباطی که با رستوران آریو یا کمیته امداد دارد به این مجموعه معرفی شده‌اند تا در این وضعیت اقتصادی، کمک‌حال این خانواده باشد.

سفارش از رستوران آریو؛ خوشمزه، خاص و ویژه

وقت آن است درباره غذاها و مواد اولیه رستوران آریو صحبت کنیم. چند دانستنی جالب در این قسمت وجود دارد که چند مورد آن را با هم مرور می‌کنیم:

  • خمیر پیتزاها به‌صورت دستی تهیه می‌شود و خمیری که امروز تولید شده باشد، فقط همین امروز مصرف می‌شود؛
  • ۴۳۰ آیتم در منوی رستوران وجود دارد که پاسخ‌گوی هر ذائقه‌ای است؛
  • شما می‌توانید در هر سه وعده اصلی از این رستوران سفارش دهید: صبحانه، ناهار و شام؛
  • غذاهای ایرانی و محلی تنها در وعده ناهار سرو می‌شود؛
  • غذاهای فست‌فودی را هم می‌توانید در ناهار و هم در شام سفارش دهید؛
  • این رستوران از محصولات با کیفیت شرکت کاله به عنوان مواد اولیه استفاده می‌کند.

چی سفارش بدیم؟

همان طور که گفتیم ممکن نیست، بدون سفارش از سایت رستوران آریو خارج شوید. بیایید کمی درباره غذاهایش با هم صحبت کنیم:

اگر اهل کباب باشید، جوجه‌کباب این رستوران را از دست ندهید. جوجه‌های بی‌خست‌شده با مواد خاص و ادویه خوش‌طعم حسابی از شما دلربایی می‌کند.

اگر به دنبال امتحان غذاهای محلی هستید، به شما چلو شامی ماسالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته می‌توانید نیم‌نگاهی هم به دیگر غذاهای محلی مثل چلو اناربیج هم داشته باشید.

اگر تمایل دارید غذاهای فست‌فودی این مجموعه را امتحان کنید، پیشنهاد ما فقط و فقط پیتزا تانک است! در این پیتزا، برگر دستی، پپرونی و دیگر مواد خوشمزه استفاده شده است. البته برای اینکه حسابی از شما دلربایی کند نیاز است تا دونفره سراغ این تانک دوست‌داشتنی بروید.

اگر هم به شکل قلب علاقه دارید، چیکن میلانز منتظر شماست. این غذا به شکل قلب سرو می‌شود که روش تهیه جالبی دارد.

غذای محلی رستوران آریو

چطور سفارش دهیم؟

فرقی نمی‌کند برای سفر به رشت رفته باشید یا ساکن این شهر باشید. می‌توانید از سایت و اپلیکیشن دلینو یا سایت اختصاصی رستوران آریو رشت، غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. برای این کار می‌توانید روی بنر زیر کلیک کنید تا به‌طور مستقیم به سایت این رستوران منتقل شوید.

سفارش صبحانه از رستوران آریو

لُبِّ کلام

همان طور  که گفتیم این رستوران می‌تواند پاسخ‌گوی تمام ذائقه‌ها باشد و با ۴۳۰ آیتم منویش این قضیه را ثابت کرده است. در کنار این داستان استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مسئولیت‌های اجتماعی‌ای که انجام می‌دهد، غذاهایش را خواستنی می‌کند. امیدواریم با سفارش از این رستوران از غذاهای‌تان لذت ببرید.

اگر تجربه سفارش از رستوران آریو رشت را دارید، سروپا گوشیم و منتظر شنیدن تجربه‌تان در قسمت کامنت‌ها هستیم.

اینفوگرافیک رستوران آریو در یک نگاه

0/5 (0 نظر)
سفارش آنلاین غذا

علی کاشی

من علی‌ام، علیْ کاشی، بر وزن علیْ دایی! مثل هر انسان دیگری داستان زندگی خودم را دارم، با اوج و فرود مخصوص خودش. اما این زندگی داستانی دو چیز را به من یاد داده است: «یک، جاری باشم و دو، به آینده امیدوار!» آب اگر یک جا بماند می‌گندد و به مرداب تبدیل می‌شود... همۀ ما می‌دانیم که حدود 70درصد بدن ما از آب تشکیل شده، پس برای اینکه نگندیم، برای اینکه به مرداب تبدیل نشویم، ناچاریم به حرکت و محکومیم به جاری‌بودن... چه‌بسا این جاری‌شدنمان، شوری را در دیگران ایجاد کند و آن‌ها را هم به جریان بیندازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا